28. okt. 2013

Litt lyslykter

lyslykt inspirasjon til mørketiden!


Norgesglass er så fine i seg selv, at de trenger ikke spesielt mye pynt!
Jeg har hatt lit riskorn i bunnen så telysene står støtt.
Jeg har beholdt skrulokket, bare fjernet glasset over.
Knytt en sløyfte av hamptråd fra biltema rundt lokket.
Er de ikke fine akkuratt som de er?


Her har jeg brukt samme teknikken som jeg har beskrevet i dette innlegget!
Kan enkelt tilpasses til alle strørrelser!


 Disser er heklet med hyssing fra Rema1000, brukt staver og luftmasker på selve mønsteret.
Fastmasker i bunnen og 1 rad på toppen, og avsluttet med en kant med krepsemasker!



En litt annerledes variant, hvor jeg rett og slett bare har stoppet midt i mønsteret.
Les mer om om det på min gamle blogg, i dette innlegget. Der er også gratis oppskrift!

Håper dere ble litt inspirert av lyktene mine.
God høst!


2 kommentarer:

  1. Så mange koselige og søte glass. Likte i grunnen Norgesglassene slik de er aller best...

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig :D Jeg også syns faktisk de er finest...akkuratt slik de er :)

      Slett

Du vil sikkert også like

.